Eredmények | Pályafutás

2015. - Supersport 600

- MAMS Év Sportolója 2015. kitüntető díja

- Alpe Adria Road racing Championship - 1. helyezés (Bajnok)
- International Motorcycle Race Cup - 1. helyezés (Bajnok)
- Supersport Világbajnokság (WSBK) Jerez - 15. hely /1 pont/
- Supersport Világbajnokság (WSBK) Magny-Cours - 17. hely
- Pannonia ring - 600 ccm - Pályarekord - 1.55,544
- Hungaroring - 600 ccm - Pályarekord - 1.51,982


2014. - Stock 600

- Alpe Adria Road racing Championship - 1. helyezés (Bajnok)
- International Motorcycle Race Cup - 1. helyezés (Bajnok)
- Nyílt Magyar Bajnokság - 1. helyezés (Bajnok)


2012. - Stock 600

- FIM Európa Bajnokság - 11. helyezés
- Alpe Adria Road racing Championship - 1. helyezés (Bajnok)
- Nyílt Magyar Bajnokság -1. helyezés (Bajnok)


2011. - Stock 600

- Országos Magyar Bajnokság - 1. helyezés (Bajnok)
- Supersport Világbajnokság (WSBK) Brno - 22. helyezés


2010. - Stock 600

- Országos Magyar Bajnokság - 1. helyezés (Bajnok)


2009. - Stock 600

- Országos Magyar Bajnokság - 2. helyezés


2008. - Stock 600

- Országos Magyar Bajnokság - 1. helyezés (Bajnok)


1989-1992.

- Utánpótlás Országos Bajnokság - ötszörös magyar Bajnok



1987.
1987-ben egy gyereknapon szerettem bele a motorozásba.
Október eleje - bátorságomat összeszedve elindultunk motorozni.
Október közepe - megkaptam első motoromat, egy Romettet, amit édesapám átalakított kis versenymotorrá.
Október 31. - Első versenyem. Tanuló verseny.
November 8. - Második versenyem. 2. helyezés.
November 29. A Talmácsi és a Chrobák édesapák alapítottak egy saját egyesületet.


1988.
1988. május 28. - Első saját rendezésű verseny. A versenyt megnyertem, első győzelmem.
November - Versenyautó kiállítás és egy verseny egyben. A versenyt megnyertem, a díjat a kiállításon Giacomo Agostini adta át.
Ebben az évben kaptam egy új motort, 4 sebességes Simsont, amivel a nagyobb, "A" kategóriában is indulhatok.


1989.
Két kategóriában versenyztem egész évben. "B" kategóriában év végén 1. helyezést, "A" kategóriában 5. helyezést értem el.

1990.
A "B" kategóriában másodszorra is országos bajnok lettem, az "A" kategóriában országos 4. helyezett.

1991.
A "B" kategóriában harmadszorra is megnyertem az évet, az "A" kategóriában 2. helyezett.

1992.
A "B" kategóriában negyedszer is országos bajnok lettem, és ebben az évben sikerült megnyernem az "A" kategória Bajnoki címét is.

1993.
A minimotoros versenyek szervezése egyre rendezetlenebb, nincs is rendes magyar bajnokság. Nincs év végi értékelés. Idén egyik versenyen meglátott Kesjár János, majd egy üzenetet kaptam tőle, hogy keressük meg. Ez megtörtént, és egy ajánlatot kaptam tőlea, ami így szólt. Mindent ad, csak versenyezzek nála a magyar gokart bajnokságban. Igent mondott a család, és elindultam. Többiek korszerűbb technikájával nem tudtuk felvenni a versenyt, de az év végén 3. helyezést sikerült elérnem.

1994-1995.
Az utánpótlás bajnokság nem lett kiírva, egy-egy versenyt a klubok rendeztek (közöttük egy nemzetközi), melyeket megnyertem, illetve korengedménnyel a felnőtt, 80 ccm-es mezőnyben is indulhattam. A 80 ccm-es motor nem saját volt, nincs volt megfelelően felkészítve.

1996.
Kölcsön kapok egy 10 éves 125 ccm-es Honda motort. Pár edzést kibírt a motor, aztán szétesett. Megjavítottuk, összeraktuk. Első 125ccm-es versenyemen, korengedménnyel engedtek. A versenyen 5. helyezést értem el. A motor a végére megint elromlott, és úgy döntöttünk, hogy megfelelő anyagi háttér hiányában nincs értelme csinálni, abbahagytam a motorozást.

2007.
Talmácsi István (gyerekkorból jól ismerjük egymást, együtt nőttünk fel fiával a most világbajnok Talmácsi Gáborral) felajánlott egy 600 köbcentis Suzukit segítségképpen, hogy elinduljak az év hátralévő versenyein. Elég nagy kihagyás után a vártnál jobban szerepeltem. Először egy 5. hely, majd egy teljesen ismeretlen pályán (Pannonia Ring) 4. hely, és az év utolsó Dunlop Trophy versenyét megnyertem.

2008.
A Talmácsi csapat elsőszámú versenyzője lettem! A magyar bajnokság megnyerése a cél! A cél teljesítve! A Dunlop Trophy versenysorozatot veretlenül nyertem meg. Emellett a Magyar Köztársaság Bajnokságát is a kategóriámban megnyertem. Az év folyamán az Alpok Adria nemzetközi bajnokság három futamán indultam. Erőfelmérés és edzés céljából részt vettem Horvátország (Rijeka), valamint Pannonia Ring versenypályáin. Az utolsó, évzáró hungaroringi futamon célom az első 10-ben végezni, 5. lettem, új saját pályacsúccsal. SIKERES 2008-AS ÉV VOLT!

2009.
A hazai bajnokságban sajnos a hat kiírt versenyből csak négy lett megrendezve. A tervezett nemzetközi futamokon viszont sikerült elindulni. Hungaroring, Brno, Pannónia Ring, majd a záró hungaroringi futam. Az utolsó futamot még szinte magamat is meglepve a 2. helyen fejeztem be. A Stock 600-as kategóriában új körrekordot motorozva a Hungaroringen! A köridőm: 1.53,608
Évek óta nem állt ebben a kategóriában Magyar a dobogón. A következő évben ezt csak fokozni szeretném, több nemzetközi sikerrel!

2010.
Csapat váltásra került a sor. Lehetőségként felmerült egy teljesen új csapat, Miklósy Tamás vezetésével, hogy versenyezzek nála. Rövid gondolkodás után, az új csapatot választottam, bátraké a szerencse alapon. Harag, vita nélkül váltam el a Talmácsi csapattól, de úgy gondoltam, kicsit el kell szakadni a névtől, és saját karrieremet, utamat kell építeni! 2010-es év nagyon jól sikerült! Fej-fej mellett, de végig vezettem az Országos Bajnokságot, amit sikerült is megnyernem és begyűjtöttem a 2010-es Bajnoki címet is! Ez azért is nagy szám, mert mindezt egy Suzuki nyergében és olyan gumit használva, amit más csapatok nem mertek használni!

2011.
Ennek az évnek nagy reményekkel indultunk neki! A tervek között szerepel a Spanyol Bajnokságban való részvétel a Moto2-es kategóriában. Sajnos erre a bajnokságra nem sikerült kijutni az anyagi háttér hiánya miatt. A hazai bajnokság futamain elindultam a 600-as kategóriában. Mivel ebben az évben nem erre készültünk, saját motorom nincsen, így mindkét versenyen két különböző kölcsön motorral vettem részt. Az idegen, széria motorokhoz gyorsan sikerült hozzászokni, így megnyertem a bajnokságot.
Az év közepén kaptam egy lehetőséget, hogy egy Világbajnoki futamon elinduljak Brno-ban. A World Superbike Championship bajnokságban a Supersport kategóriában álhattam rajthoz a Team Tóth Hungary színeiben. Felkészülési időm nem volt a futamra, de tisztességgel és nagyon jó eredménnyel teljesítettem.
A 36 fős világbajnoki mezőnyben a 26. helyről rajtolva a 3. kanyarban kiütötték alólam a motort, így elestem. De az esés után felálltam, a mezőny után mentem és 3 versenyzőt visszaelőzve a 22. helyen végeztem. Az esés nagyon bosszantott, mert nem én hibáztam és nem tehettem ellene semmit, viszont a világbajnokság légköre nagyon tetszett és bebizonyítottam magamnak, hogy tudás alapján ott lenne a helyem!

2012.
2012-ben teljesen privát versenyzőként, illetve a barátok, támogatók segítségével privát csapatként csinálhattam végig a komoly nemzetközi Alpok Adria sorozatot. Egy R6-os Yamaha nyergében vágtam neki a szezonnak a Stock 600 kategóriában. Nagyon sok erőfeszítéssel járó év volt, de a kemény munka meghozta a gyümölcsét. Sikerült megnyernem a Nyílt Magyar Bajnokságot, a Nemzetközi Alpok Adria bajnokságot. Az Alpok Adria megnyerésével indulási jogot nyertem az év végén Spanyolországban (Albacete) rendezendő Európa Bajnoki futamra, ahol a spanyolokkal, olaszokkal, tarkított mezőnyben a 11. helyet sikerült megszereznem.

2013.
2013-ban újra egy csapathoz tartoztam úgymond. Az év egész jól indult, bár már ekkor sem volt minden gömbölyű. De ennek ellenére egy új Kawasakival versenyeztem, amivel hoztam is az eredményeket. Vezettem az Alpok Adria Bajnokságot, a szintén nemzetközi IMRC Bajnokságot és a Magyar Bajnokságot is. A hungaroringen megfutottam életem eddigi leggyorsabb körét Stock motorral, 1.52,818 -as köridőt. Kilátogattam a World SBK betétfutamjaként rendezett Cup Of Nations nevű kupasorozatra Imolába. Itt sajnos a verseny vége előtt 3 körrel a harmadik helyről elestem.
Ezután jött a hidegzuhany, a csapat nem engedte hogy tovább menjek az Alpok Adria sorozat versenyein, sőt amikor magamtól szerettem volna megoldani, akkor is akadályozta, aminek a végeredménye az lett, hogy egy felfüggesztett eltiltást kaptam, de mire ezek a "formai" dolgok lezajlottak, vége lett a bajnokságnak. Ez a mai napig felfoghatatlan, de megyünk tovább!

2014.
2014-ben új és sikeres tervek születtek. A Triumph Budapest támogatásával egy Triumph Daytona 675-el vágtam neki a nemzetközi sorozatoknak a Stock 600-as kategóriában.
Szinte veretlenül az Alpok Adria Bajnokságot, az IMRC Bajnokságot és a Magyar Bajnokságot is megnyertem. Minden rendben, gördülékenyen ment, aminek ismét meglett az eredménye.

2015.
2015-ben a Schmidt Racing csapattal, nagy reményekkel vágtam neki a szezonnak. Kategóriaváltással, a Supersport 600-as kategóriában egy Honda CBR600-al versenyeztem. A kitűzött célok azt mondhatom szinte száz százalékosan teljesültek. Megnyertem az Alpok Adria Bajnokságot, az IMRC és a Nyílt Magyar Bajnokságot a Supersport kategóriában. Hatszázas pályacsúcsot futottam a Pannoniaringen (1.55,544), illetve a Hungaroringen is (1.51,982). Indultunk a csapattal három világbajnoki futamon is, amiből egyen Jerezben a 15-helyen értem célba, ahol megszereztem életem első világbajnoki pontját. Szinte tökéletes év! :)

2016.
2016-ban ismét a Schmidt Racinggel vágtam neki a szezonnak, de ebben az évben a világbajnokságot célozta meg a csapat. Egy külföldi (Nicolas Terol) csapattárssal, MV Agusták nyergében. Nekem az európai futamok voltak a tervezett helyszínek. Sajnos a csapat túl vállalta magát. A szponzori dolgok rossz koordinálásával odáig jutott a csapat, hogy helyettem egyszer csak egy angol srác versenyzett, azzal a címszóval, hogy Ő hoz plusz pénzt (az énáltalam hozotton felül), hogy a csapat megmeneküljön. :) Én több versenyen nem indultam.de jobb is.